Related Posts with Thumbnails

2011年10月13日 星期四

一樂燒鵝 Yat Lok Restaurant - 一星燒鵝瀨

行山前我們兩口子要吃個午餐填填肚, 補充體力, 趕時間時, 又要揀味美的食物, 邊行邊搵去到一樂燒鵝2011年的米芝蓮必比登推介, 就試一試.


燒鵝瀨粉 $33: 8.5, 當然要燒鵝瀨粉, 怎知來了燒鵝脾瀨粉, 燒鵝脾瀨粉實收$57, 不知道是否剛好最後一隻鵝脾, 坐前排的肥哥哥要鵝脾飯反而落空, 我們相反賺了, 同枱鄰座的小姐操國語加英語要燒鵝脾, 店員耐心解釋燒鵝脾已售罄, 還細說是每隻燒鵝出售, 不會留起鵝脾另賣. 我們暗暗偷笑歡喜呢! 熱辣辣的燒鵝脾瀨粉, 喝一口湯底, 味美香溢, 斬件的鵝脾油混和湯底, 不理得有幾油膩, 一口再一口喝下去. 鵝脾被湯底浸過, 薄薄的鵝脾皮還帶脆, 皮下油脂不太多, 但欠了鬆化. 鵝脾肉不夠肥美, 偏瘦及實一點. 瀨粉爽滑, 不會碎濕濕, 不難夾起.


燒鵝米粉 $33: 8, 燒鵝肉夠晒肉地, 大啖肉, 略欠不夠肥美. 試過燒鵝脾又不覺得鵝脾與鵝肉有太大分別, 相差之價錢實在不值.


凍檸茶 +$5: 8, 另加$5冷熱飲品同價, 抵飲! 紅茶味足夠, 夠晒冰凍解渴!


不選鵝脾的, $38算是經濟的選擇, 吃飽飽就向高處行,


評分
味道: 8.5/10
環境: 6/10
服務: 6/10
抵食: 8.5/10
推介度: 8.5/10

餐廳資料:
一樂燒鵝 Yat Lok Restaurant
中環士丹利街34-38號地舖
2524 3882

沒有留言:

張貼留言