Related Posts with Thumbnails

2016年9月6日 星期二

樹記腐竹 Shu Kee Beancurd - 腐竹 x gelato

樹記, 相信是大家很熟悉的名字, 老字號, 很傳統. 那麼, 樹記跟gelato又能夠連起甚麼關係?


是日回大埔, 午餐後, 就來到樹記. 搬到這邊之後, 依然是旺場店, 這裡的腐竹, 還是很有人氣的.


腐竹雪糕 $18: 8.5, 至於腐竹 x gelato, 雪糕質感尚算香滑, 最特別還是啖啖腐竹味道, 很清新, 不會太甜, 有點點豆腐雪糕的影子. 一杯份量不太多, 不過只賣$18, 也算合理了.



以樹記腐竹做成的gelato, 中式食材, 意式雪糕, 這個配搭, 有趣.



評分
味道: 8.5/10
環境: 6/10
服務: 6/10
抵食: 8.5/10
推介度: 8.5/10

餐廳資料:
樹記腐竹 Shu Kee Beancurd
大埔運頭街71B & C號地下
2386 7776

1 則留言:

  1. 樹記跟gelato又能夠連起甚麼關係?
    應該可以話係完全無關係 !
    日本人濫用Gelato呢個意大利名詞,中文應譯作意大利手工雪糕,而tree記個包裝上亦標明係 ICE CREAM,即完全唔係gelato !!
    我用博X屋豆腐做過gelato,除非用香精,$18冇可能有豆腐gelato食。
    如果好重百福味就即係香精,只是豆腐生產商落咁解。 gelato is gelato, ice cream is ice cream !
    港式奶茶完全不同lip頓紅茶加奶!
    其實明顯犯咗商品說明條例。
    謝謝分享

    回覆刪除